תביעת סלקום
שלום רב, האם זה הגיוני או חוקי שסלקום לא מוכנים להמציא לי חוזה תוכנית חתום על ידי (בניגוד למסמך סטנדרטי לא חתום) בתואנה שעקב תקלה טכנית החוזה לא נסרק אלקטרונית בשנת 2011? אני רוצה לתבוע את סלקום בגין חיוב יתר של 1,500 ש"ח על פני שנה וחצי או/ו בגין הטעייה. לשם כך אני רוצה חוזים ספציפיים חתומים על ידי של התוכניות שהתחייבתי אליהם (ולא מסמך סטנדרטי). בתודה מראש
שלום, ככלל, מוטלת גם על הצרכן חובה לשמור הסכם הנערך בינו לבין חברה. במידה וההסכם אינו בידך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט ולבקשו להורות לחברת הסלולר למסור לך אותו, אולם להבנתי את פנייתך, חברת הסלולר טוענת שההסכם אינו קיים. במידה וההסכם לא קיים, הדבר יקשה על הוכחת טענותיך בבית המשפט. בהצלחה
תודה על תשובתך. לאחר שבוע של טרטורים בטלפון עם נציגת שירות לקוחות, נציגת שימור לקוחות ומנהל- קבלתי את החוזה משנת 2011 (למרות שאמרו שהוא לא נסרק אלקטרונית עקב תקלה טכנית) אבל לא קבלתי את החוזה משנת 2013. המנהל שעמו דברתי טען שהוא לא מוכן להביא לי את ההסכם משנת 2013 מכיוון שמבחינה משפטית אין לחברת סלקום חובה לשמור את ההסכם בארכיון. האם הוא דובר אמת?