לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
תומר

טלפון לא תקין

לפני כמספר חודשים רכשתי מכשיר סלולרי מסוג גלקסי S2. מאז החלה מסכת ייסורים, במהלכה המכשיר נשלח לתיקון במסגרת האחריות 3 פעמים, כל פעם נאמר לי שהוא תוקן ולמעשה התקלה נמשכה. המכשיר היה למעשהיותר מחודשיים במצטבר במעבדה של החברה, וחזר אליי שוב לפני כמה ימים, כאשר המכשיר עדיין עם אותה התקלה. דיברתי עם נציגי החברה וטענתי שזה כבר לא ייתכן ואני רוצה לקבל מכשיר חדש ללא תקלות. הם מצידם טוענים כי אין שום תקלה במכשיר ואני עושה את כל זה רק כדי לקבל טלפון חדש. אקדים ואומר שהטלפון שקניתי הינו חדש, ואם היה מגיע תקין לא היה לי שום צורך לקבל מכשיר חדש. מה עליי לעשות? תביעות קטנות? המועצה לצרכנות? אם אני אלך לתביעות קטנות, לא מספיק שהם יציגו מסמך מטכנאי שלהם שאומר שהמכשיר תקין בשביל לדחות את הטענות שלי? תודה מראש, תומר

מוטי

כנל אצלי.... גלקסי אס 4 חדש מחנות של מקורית של היבואן בבאר שבע.... הטלפון נכבה ונדלק כשמניחים אותו.... הראינו את זה למוכר והוא כמונו חשב שמדובר בחיישנים ה"חכמים" או בפונקציות החדשות של המכשיר.... אבל כמונו הוא התבדה ואמר שהמכשיר לא תקין ושלח אותו חמעבדה....לאחר שבוע חזר המכשיר ואמרו בהתחלה שכרטיס הזיכרון החיצוני גרם לבעיו....הופרך כי הכרטיס נקנה ימים ספורים לפני שהגעתי להתלונן על התקלה...בנוסף התקלה הופיע מייבשבוע הראשון.. וגם המוכר ראה את התקלה ללא כרטיס. אחכ טענו שצרבו תוכנה למרות שבפירוש ....הנחת מכשיר על שולחן אינה דבר שקשור לתוכנה.... אחכ טענו שצרבו קובץ מיוחד.....בקיצור חוסר מקצוענות מוחלט וחירטוטים.... אני מסרב לקחחת המכשיר ופועל לביטול עסקה..תיזהרו ומקווה שאצליח לזכות בכספי בחזרה...

אורי דהן 050-5930989

עוד בשיחה הראשונה עם השרות ולפני שראו את המכשיר והבינו מה הבעיה מסרה הנציגה בטלפון "ימסרו לך הצעת מחיר" שהסברתי עוד לא ראיתם את המכשיר על מה הצעת מחיר הבנתי שהמטרה לקחת כספים מהלקוח והאחריות שנתיים היא סתם כיסוי תחת שכל המטרה למשוך את הלקוח לקנות את המכשיר. המכשיר גלקסי 4 נקנה לפני פחות מחודש וקרס עקב התחממות יתר ,נקנה בקי.אס פי באילת המכשיר הגיע שלם ללא שריטה לשריות וחתמנו על הבדיקה של הנציג. החברה טוענת שהמכשיר שחור ולא נדלק אולי קיבל מכה.לא יכול להיות מכיוון שכל הזמן המכשיר עם מגן +מדבקה ובמידה והיה מקבל מכה היה סימן לשבר באיזה מקום המכשיר חדש

תומר

מוטי שלום, אשמח אם תציין של מאיזה חברת ייבואן רכשת את המכשיר (לא סלקום וכו'). כך אם יתברר שמדובר באותה חברה, הדבר יעזור לנו בביסוס תיק יותר חזק כנגדם ובהשגת כספנו בחזרה.

אורי

אני רכשתי מקי.אס .פי באילת והמכשיר לאחר שבועים הלך לעולמו

מוטי

כנל אצלי.... גלקסי אס 4 חדש מחנות של מקורית של היבואן בבאר שבע.... הטלפון נכבה ונדלק כשמניחים אותו.... הראינו את זה למוכר והוא כמונו חשב שמדובר בחיישנים ה"חכמים" או בפונקציות החדשות של המכשיר.... אבל כמונו הוא התבדה ואמר שהמכשיר לא תקין ושלח אותו חמעבדה....לאחר שבוע חזר המכשיר ואמרו בהתחלה שכרטיס הזיכרון החיצוני גרם לבעיו....הופרך כי הכרטיס נקנה ימים ספורים לפני שהגעתי להתלונן על התקלה...בנוסף התקלה הופיע מייבשבוע הראשון.. וגם המוכר ראה את התקלה ללא כרטיס. אחכ טענו שצרבו תוכנה למרות שבפירוש ....הנחת מכשיר על שולחן אינה דבר שקשור לתוכנה.... אחכ טענו שצרבו קובץ מיוחד.....בקיצור חוסר מקצוענות מוחלט וחירטוטים.... אני מסרב לקחחת המכשיר ופועל לביטול עסקה..תיזהרו ומקווה שאצליח לזכות בכספי בחזרה...

תומר

אם אני לוקח את הטלפון לטכנאי שבאמת מתקן את התקלה הם יכולים לטעון שהאחריות כבר לא חלה על המכשיר מכיוון שהטכנאי אינו מטעמם? והאם הם יכולים לסרב להחליף את המכשיר מכיוון שהטכנאי הפרטי תיקן את המכשיר וכעת אין לו תקלה? שוב תודה,

עו"ד נבו למפל

שלום תומר אכן מקומם. בנוגע לתביעה קטנה, עליך כתובע יהיה להוכיח כי המכשיר מקולקל, למשל באמצעות בדיקה של טכנאי. ללא הוכחה שכזו תתקשה להוכיח טענותיך. המלצתי,ראשית, הינה כי תפנה אל החברה במכתב בדואר רשום ואישור מסירה. פרט במכתב את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי הינך דורש מכשיר חדש לאור אי תקינותו לאורך זמן של המכשיר. במידה ותגובת החברה לא תהיה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות כאמור. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר