ביטול עסקה
רכשתי מודם מאורנג' בחודש יולי ואחרי 3 ימים ביצעתי ביטול עסקה באותה נקודת שירות המוצר חזר כמו שרכשתי אותו שילמתי על המוצר במזומן ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים אני מקבל את הצ'יק הביתה. עד הגע הזה לא קיבלתי את הכסף למרות כל הפניות שלי למוקד ולחברה .. מה ניתן לעשות ?
שלום לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר. במכתב העלה טענותיך לגבי אי החזר הכסף לטענתך. ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו בהצלחה