תביעה נגד סלקום
בחודש אוגוסט התקשרו אלי מחברת סלקום והציעו תוכנית ב 49 שקל לחודש למספר. אני מחזיקה 4 מספרים. שני מספרים נכנסו ב04.08 ביוצאו (נויידו בחזרה מחברת סלקום לפלאפון בגלל מחיר טוב יותר)ב06.08 ושני מספרים הנותרים נכנסו ב11.08 ויוצאו (נויידו בחזרה מחברת סלקום לפלאפון)ב13.08 . 4 המספרים נויידו לסלקום בתוכנית 49 ש"ח בתאריכים שונים בגלל בעיות ניוד של 4 מספרים בבת אחת בחברת סלקום. לאחר חודש מגיע אלינו חשבונית של 500 ש"ח על התוכנית על חודש שלם כשבפועל היינו בתוכנית בכללי 4 ימים. הגענו לחברת סלקום לבירורים והם נתנו תשובה שלפי החוק הם לא יכולים לתת לנו חשבון יחסי על ה4 ימים שהיינו בסלקום אלה רק חשבון כולל(כמובן לפי החוזה לא רשום על תשלום כולל אם יוצאים מהתוכנית\חברה). לשאלה שלי: האם קיים חוק בחברות סולולריות שהתשלום הוא כללי על החבילה לחודש שלם והם לא מתחייבים לעשות תשלום יחסי על הכמות ימים שהייתי בחברה.
שלום רב, במידה ובתנאי ההסכם לא כתוב או לא נאמר לך תנאי זה אזי יצכן ויש צדק בטענותיך.. המלצתי הינה כי תפני בכתב באמצעות דאור רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלי טענותיך. חברת סלולר ככלל, מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו. בהצלחה
אשמח לדעת איזה כיוון הצליח לכם. גם אני הסתבכתי איתם באופן דומה. הם לא מאפשרים תוכנית ללא חיוב חודשי.
גם אותי הם חיבו על חודש מלא עקב ניוד מספר לחברה מתחרה