לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

סיום חבילה בגולן ומעבר אוטומטי לחבילת 99 שח

שלום רב בעת מעבר על חשבון הויזה היום ראיתי חיוב חריג של גולן. בבדיקה שמוקדקת של החשבוניות האחרונות באתר גולן שמתי לב כי גולן העבירו את החבילה שלי ל 99 ש"ח החל מחשבונית אוגוסט. לא זכור לי כי קיבלתי כל התראה כי החבילה עומדת להסתיים. האין גולן מחוייבת להודיע לי על סיום החבילה ? כמו כן גולן אינה שולחת את החשבונית במייל. לו עשתה זאת יכולתי כבר בחודש ספטמבר לגלות את המעבר ולחזור לחבילה זולה יותר. האם יש חוק להגנת הצרכן העומד לטובתי ?

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככלל, חברת סלולר צריכה לעדכן אותך בסיום חבילה, במידה וסיכמת על שירות קבלת חשבוניות במייל ולא קיבלת אז זוהי טענה נוספת שביכולתך לעלות המלצתי הינה כי תפנה ראשית במכתב בדואר רשום על אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה טענותיך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר