ביטול עיסקה וקבלת כספי בחזרה
ברשותי 4 מנויים אותם רציתי להעביר לחברת הסלולאר גולן טלקום. לאחר כחצי יום התקשרתי עם החברה וביקשתי לבטל את העיסקה. הם מצידם טענו שכרטיסי הסים נשלחו ע"י שליח ועד שהכרטיסים לא יחזרו אליהם חזרה אין הם יכולים לבטל את העיסקה. לאחר כחצי חודש של התכתבויות אל מול שירות הלקוחות של גולן טלקום ולאחר שכרטיסי הסים לא הגיעו - התייאשתי והשארתי את המצב כמו שהוא - בתקווה שהם יבטלו את העיסקה ולא יחייבו את כרטיס האשראי שנתתי - ואז לא רק שהם חייבו את הכרטיס - אלא שחייבו אותו חודש אח"כ בעלות השימוש בתוכנית!!! איך אני מקבלת את כספי בחזרה??
גם אני כך אחד לאחד מה עשית בסוף
שלום רב, לאור הכתוב המלצתי כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה והעלי טענותיך. במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ניתן לבחון פניה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה