סלולאר חברת אורנג וחברת גולן
כיום אני נמצא בחברת אורנג, אורנג במעמד העיסקה דרך טלפון התחייבה לשרות תיקונים מלאה עליו שילמתי עם הזמן היא ביטלה את השרות אך גבתה כסף . יש לי הקלטה של השיחה וכו. עם הזמן והיאוש חיפשתי לעבור לחברת גולן. שם נילקח לי כסף עבור כרטיס סים הכרטיס לא הגיע החברה לא טיפלה בי אמרה לי לחכות ככה בערך חודש, לאחר שביקשתי לבטל הכל שהרי אין בי טיפול נאמר לי שאין בעיה אבל כסף לא יחזור והסים אם ארצה ישלח שוב , כיום מלאית ברירה הסכמתי לקבל את הסים ובכל זאת להתנייד אך מאחר ועברו 4 חודשים מא הרכישה ביקשתי להיכנס לחבילה עדכנית וזולה יותר אז נאמר לי שכל החלפה כרוכה בתשלום נוסף וכל זה למרות שעדיין לא נויידתי עדיין לא קיבלתי סים עדיין איני לקוח . ברצוני לדעת אם אני יכול לתבוע ומה הסיכוי שלי . אני סטודנט אין לי כסף לשלם כרגע ולכן באפשרותי או לתת אחוזים מהתביעה או לפנות לבד אשמח לקבל הכוונה בברכה אלדד
שלום רב, לצערי לא הבנתי את השתלשלות העניינים, אנא פרט בשנית את סדר האירועים בכדי שניתן יהיה לבחון את השאלה.