אי הודעה על סיום חבילת גלישה
כשקיבלתי חשבונית חיוב של הכרטיס אשראי גיליתי כי חוייבתי על ידי גולן טלקום פי עשר יותר ממה שהייתי משלם עד לחודש שעבר שילמתי 47 ש"ח לשישה מנויים והחודש הנוכחי חוייבתי 600 ש"ח...שדברתי עם נציגת שרות וטענתי כי לא הודיעו לי על סיום החבילה היא טענה כי זה בעיה שלי והייתי צריך לבדוק.....האם יש דרך לקבל זיכוי?
שלוםרב, לאור הכתוב נראה כי חברת הסלולר צריכה הייתה לעדכן אותך. המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה והעלה טענותיך. בהצלחה