גולן טלקום גבו כסף על טעות שלהם
הצטרפתי לגולן טלקום בתאריך 18/1/16 כנראה במהלך שיחת ההצטרפות נאמר לי שאני צריכה להפעיל סים עד ל 7/2/16 )לטענתם(הכל אופן הכרטיס הגיע אלי בדואר רגיל רק בתאריך (11/2/16) ואז הפעלתי סים עכשיו הם טוענים שבגלל שהפעלתי מאוחא הם רוצים לגבות עוד 100ש"ח בכדי לעהוא לתוכנית אחרת כי לתוכנית שלי פג הזמן..למה אני צריכה לשלם על פשלה שלהם??מה אני יכולה לעשות נגד?
שלום רב לאור הכתוב, נראה כי הצדק עימך, המלצתי הינה כי תשלחי מכתב עם נסיבות המקרה לחברת הסלולר בדואר רשום עם אישור מסירה. בהצלחה