ביטול הטבות עקב ניוד לחברה אחרת
קומדיה (שלא לומר טרגדיה) של טעויות מבית היוצר של סלקום. מלכתחילה עברתי אליהם בעקבות הבטחת נציג פרונטלי לתת לי חבילת גלישה גדולה (5G במקום 3Gׁׂׂ) יותר במחיר זהה למחיר ששילמתי בזמנו בחברה אחרת אולם בפועל לא היה כך ויצא שעברתי לסלקום ללא כל הטבה ושדרוג מהתנאים הקודמים בחברה הקודמת, התלוננתי והשתיקו אותי בהטבה שלשמה עברתי כאילו עושים איתי חסד, בהמשך הופיעו חיובים גבוהים מהמוסכם והשיא הגיע עם חיוב מופקע (כ-700 ש"ח כשהחבילה היא 99 לשני מספרים) בשל "טעות של מוקדנית בהזנת נתונים של החבילה". דרשתי כמובן ולכל הפחות החזר מלא בגין חיוב ביתר אשר לא הוחזר לי בבת אחת אלא חלק מהסכום זוכה באותו חודש בכרטיס האשראי והחלק הנוסף יועד להחזר בחודש העוקב. אלא שבחודש העוקב, לאור תקלות חוזרות ונשנות, חיובים מופקעים והצעה טובה יותר - החלטתי להתנייד לחברת פרטנר והניוד בוצע ב-18 לחודש. לאור הידיעה כי נותר לי זיכוי אשר לבטח יכסה ואף יוותר עודף מחיוב יחסי בגין חצי חודש - ביטלתי את ההרשאה לחיוב בכרטיס האשראי כדי שלא ייגזלו ממני כספים נוספים. לאחר כ-4 חודשים נשלחת הודעה למייל שלי לגבי הודעת חיוב, לא היה ברור לי כיצד נותר חיוב אם אני זכאית לזיכוי של 125 ש"ח ובתגובה נאמר לי ממחלקת הגבייה כי בשל הניוד בוטלו כל ההטבות ולכן החשבונית האחרונה נסגרה "לפי מחירים רגילים" מה שהעמיד אותה על סך מופקע של כ- 350 ש"ח. רציתי לדעת אם הדבר חוקי? ואם ההתנהלות כולה נראית לכם תקנית? האם לדעתכם יש מקום להגיש תביעה קטנה
שלום רב, בהתאם לכתוב, ככלל, במידה ונגבה מצרכן סכום בלתי מוצדק. נדרש להחזיר לצרכן את אותו הסכום. ככל והוחזרה לצרכן מחצית הסכום, נדרש החזר של החציו השני שהגבה שלא בצדק. המלצתי הינה כי תשלחי מכתב טענות אל חברת הסלולר והעלי טענותיך בנסיון לסיים את המחלוקת. ככל ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ניתן לשקול פנייה אל בית המשפט. בהצלחה.