לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אשר

נאמר לי בשיחת טלפון שהחלפת מסך הטאצ אינה דורשת ניקוי המידע בסלולרי

לפני 4 חודשים בערך רכשתי מ"מחסני חשמל" מכשיר סלולרי THL 4000 , עם אחריות לשנה. לפני כשבועיים המכשיר לא הגיב למגע היד שלי, ולכן פניתי לחברת "קיה מולטימדיה" להפעלת האחריות ושלחתי דרך נקודת שרות\איסוף אנגויסטיק באשדוד - ציונות 13 ,בשיחה עם הטכנאי\איש שרות שחזר אליי לגבי המכשיר, ציין שמסך הטאצ' אינו תקין ועלות ההחלפה הינה בסך 250 שח ואינה כלולה באחריות(יש לציין שלא הייתה פגיעה חיצונית כלל), או לחילופין הוצע לי מכשיר חדש בסך 350 שח DGX5 , בשיחה שאלתי האם אוכל לקבל את כל הנתונים הקיימים במכשיר הקיים במידה ואני רוצה לרכוש את ה 350 שח, צוין שאגיע למקום ו"אדלה" בעצמי את המידע,וכששאלתי והיה ואחליף בלבד את מסך הטאצ' האם הנתונים יאבדו - צוין שלא. ולכן בקשתי שיחליפו בלבד את מסך הטאצ',שילמתי את ה 250 שח. וביום שישי 26/2/16 כשהגעתי לאסוף את המכשיר מנקודת השרות\איסוף.מתברר שהמכשיר אופס, ולא רק זה ,אלא גם בחלקו הפנימי של המכשיר חסר בורג (יש לי גם את ההרגשה שמסך הטאצ' בלבד התנתק בחלק הפנימי של המכשיר ורק חיברו פיזית את הכבל שניתק,וכלל לא הוחלף מסך הטאצ' וחויבתי לשווא).מספר כשלים שעל פיהן רציתי לדעת איך להתקדם. בתודה מראש.אשר.

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב ועל פניו נראה כי התנהלות חנות הסלולר אינה תקינה. במידה והובטח לך במסגרת שיחת הטלפון כי לא ימחקו זכרונות ועל הבטחה זו הסתמכת אולם בפועל נמחקו אזי אין הדבר תקין. לגבי מסך הטאצ. ניתן לבדוק במעבדה האם הוחלף המסך. ככל ולא, ניתן לדרוש החזר ופיצוי. המלצתי הנה כי תפנה במכתב אל החנות והעלה טענותיך. ככל והמכתב לא ישא פרי, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר