לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אריה

תביעה (כנגדי) מחברת סלקום

שלום, לפני כשנתיים קניתי מכשיר בדוכן של סלקום. הנציג במקום הסביר לי את פרטי העסקה כשבסיכום הדברים יוצא שאני משלם על מכשיר ושיחות כ 100 ש"ח לחודש. לאחר כשנה וחצי החלטתי לעבור חברה בגלל בעיות קליטה וגיליתי שחברת סלקום חייבה אותי לאורך השנה וחצי בסכום של כ 170 ש"ח. ניסיתי לקבל תשובות ברורות, אך לא קיבלתי כאלו. הם טוענים שחתמתי על עסקה שזה הסכום שלה. ביקשתי שישלחו לי חוזה חתום על ידי מכיוון שאני לא זוכר כך. הם שלחו לי חוזה שבו פרטי האישיים מופיעים בדפוס ואין עליו שום חתימה שלי, או משהו דומה לכך. בעקבות כך ביטלתי את ההוראה לחיוב האשראי שלי. משכך הם החלו לרדוף אחרי ומאיימים בתביעה וששלחו כרגע מכתב התראה מעו"ד לפני פתיחת הליך משפטי. במכתב הם מציינים כי כל ההוצאות המשפטיות יחולו עלי. הסכום שהם דורשים כרגע עומד על 4,848 ש"ח כשמתוכו 250 ש"ח על הוצאות משפטיות. אשמח לדעת: א. האם הם לא אמורים לתבוע אותי בבית משפט לתביעות קטנות כך שאין הוצאות משפט? ב. איזה בסיס יש להם לתביעה ללא מסמך חתום מצידי? תודה מראש לכל המשיבים

עו"ד נבו למפל

שלום רב, לעניין שאלותיך. איני מכיר את פרטי המקרה אולם להבנתי, חברת הסלולר פועלת על פי סעיף 81(א)(1) לחוק ההוצאה לפועל. לעניין שאלתך השניייה, ככל ואין לחברת הסלולר הסכם חתום על ידך, להערכתי היא תתקשה מאוד להוכיח את טענותיה בדבר ידיעתך את תנאי העסקה כפי שחברת הסלולר טוענת. כמו כן, ככל ואין חתימתך בהסכם, אזי יש לבון האם חברת הסלולר יכולה בכלל לפעול בהתאם להליך בסעיף 81א1 להוצאה לפועל. המלצתי הינה כי תפנה אל עו"ד של חברת הסלולר והעלה טענותיך בנסיון לסיים את המחלוקת. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר