חיוב מיותר של חברת אורנג' /פרטנר
החברה מחייבת את כרטיס האשראי שלי בכספים שאינם מגיעים לה. לאחר שיחה טלפונית איתם ברור שלאחר המתנה על הקו, הם מתנצלים על הטעות, ומזכים את חשבוני חודש לאחר מכן. אינני רוצה לממן את החברה בכספים הנ"ל, אינני רוצה לבזבז את זמני בטלפונים ובברורים, אני רוצה להגיש נגדם תביעה ולא בבית משפט לתביעות קטנות.
שלום רב איני מכיר את נסיבות המקרה.ככל והינך מאמין כי הגשת תביעה תשקף את טענותיך, ביכולתך לבחון הגשתה. אציין כי לתביעה נדרש צירופם של אסמכתאות לטענות. בהצלחה