תרמית הטאבלטים - חברת אורנג'
שלום רב, לפני מספר חודשים אמי פנתה לסניף אורנג' על מנת לשדרג את מכשיר הטלפון שברשותה. במהלך השיחה עם הנציגה, הנציגה אמרה שמגיע לה טאבלט חינם ללא כל עלות. אמי לא קיבלה שום העתק של מסמך עליו חתמה. החתמה הייתה דיגיטלית. לאחר מספר שבועות, הבחנו בחשבונית שמחייבים את הוריי על טאבלט למשך 36 תשלומים. אשמח לדעת מה ניתן לעשות במצב זה.
שלום רב ככל ולא ניתן לאימך עותק של הסכם במעמד החתימה ובכלל , הדבר אינו תקין ואינו כדין. על פי דין, היה על הנציגים למסור עותק מההסכם לאימך. המלצתי הינה כי ראשית תפני אל החברה בדואר רשום בדרישה לבטל את החיוב. ככל והכמתב לא ישא פרי, ניתן לפנות אל בית המשפט לבירור טענותיך. בהצלחה