מרגיש שאורנג׳ הונו אותי
שלום, כשנרשמתי לאורנג׳ הם הציעו לי סים נוסף לגלישה ב 10 שח לחודש. כבר מספר חודשים אני שם לב שמחייבים אותי עליו 50 שח. פניתי אליהם והם טענו שזה המחיר שהסכמתי אליו. וזה מה שרשום להם. כעבור מספר חודשים ולאחר בירור נוסף, הנציגה הודתה שאכן היתה טעות, ושאקבל זיכוי על החיובים הנוספים. ברוב חוצפתה היא אמרה שהאשמה היא גם עלי כי לא בדקתי את החיובים. האם אפשר לטעון לחוסר תום לב / הונאה / הטעייה / פיצויים נוספים ? אולי ריבית פיגורים על כל החיובים מאז הפנייה הראשונה (שבה טענו שהמחיר הוא 50 שח) האם ביהמש יכול למנות בודק חיצוני - למה כל ה״טעויות״ הן כנגד הלקוח ?
שלום רב, ככלל , במידה וחברת הסלולר מודה בטעות אזי עליה לפעול להחזר הסכום שנגבה ביתר. ביכולתך לטעון טענות בהתאם לקרות המקרה. דהיינו אם למשל נאמר לך במעמד החתימה דבר מה שאינו התקיים וכו'. משמע, העלה טענות הנוגעות לנסיבות המקרה בלבד ולא כאילו שלא ניתן להוכיחן. בנסיבות מסויימות בית המשפט יכול למנות בודק חיצוני. בהצלחה