לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלכסנדרה

דינמיקה סלולר-זיוף חתימת הלקוח בהסכם שירות

שלום, ב- 10/2014 רכשתי מדינמיקה סלולר 2 מכשירי נוקיה פשוטים לאבא שלי ולבעלי. במועד הרכישה הציעו לי ביטוח של דינמיקה אך סירבתי. קודם כל, יש לי שירות במסגרת חבילת סלקום לתעשייה אווירית. לכן ביטוח של דינמיקה סלולר הוא מיותר לגמרי. בנוסף, המכשיר הוא זול, מה שלא מצדיק מבחינה כלכלית עלויות ביטוח נוספות. יותר כדאי לזרוק ולקנות מכשיר חדש. היום גיליתי במקרה שגובים ממני בכרטיס אשראי כ- 50 ש"ח כל חודש עבור ביטוח שלא עשיתי. מתברר שהתחילו לגבות שנה אחרי הרכישה, כלומר מ- 10/15. הגעתי לחנות דינמיקה סלולר וביקשתי להציג לי הסכם השירות/הביטוח עם חתימתי. גיליתי שחתימתי זויפה!!! האם כדאי לי להגיש תביעה בבית משפט או להתלונן במשטרה?

רפאלי

רכשנו מכשיר בסלקום שכבר שנים רבות לא ברשותנו. מאז החלפנו מכשירים. ראינו חיוב החשבון אבל היינו בטוחים שזה סלקום ואנו משלמים עבור המכשיר החדד. באפריל השנה עברנו לחברת אורנג אבל החיובים המשיכו ואז נדלקה נורה אדומה שמחייבים אותי למעלה מ 7 שנים על מכשיר שאינו קיים . לא זוכרים שחתמהו על ביטוח וכשהתקשרנו אליהם לשאול מיהם ולמה לא שלחו התראות חידוש ביטוח לא היה להם מה לומר ועוד ניסו להציע חידוש ביטוח לטלפון. כנראה שזו שיטה אצלם. כסף רטרואקטיבית לא היו מוכנים להחזיר.

עו"ד נבו למפל

שלום רב בהתאם ולאור הכתוב, נראה כי קיימות בפניך זכויות . במידה ולא חתמת על ביטוח אך הסכום נגבה ממך, ומובן כי במידה וחתימתך זויפה, אזי ביכולתך לפנות אל בית המשפט להוכחת טענותיך. ביכולתך לשלוח ראשית מכתב טענות לחברת הסלולר בדואר רשום ולהעלות את טענותיך ואת בקשותיך ובמידה ולא תזכי לתגובה לשביעות רצונך לפנות אל בית המשפט. בהצלחה

מיקי

בלי שום קשר לזיוף (שזה חמור מאוד, כמובן), גם אילו חתמת איתם על חוזה שבשנה הראשונה הם נותנים שירות חינם ואחרי זה גובים 50 ש"ח לחודש, לקראת סוף השנה הראשונה הם היו חייבים להזכיר לך שהם מתחילים לקחת כסף. נגד דינמיקה יש כבר תביעה ייצוגית על כך שלא שולחים תזכורת, מאריכים חוזים אוטומטית וגם לא שולחים חשבוניות (בגלל זה הלקוחות לא יודעים שלוקחים מהם כסף).

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר