לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דודי

ניצול חבילת גלישה שיקרית

התחברתי לחברה סלולארית סלום פחות מחודש ימים ורכשתי אצלהם מכשיר מסוג סמסונג גלקסי החדש בחוזה הובטח לי 2 גיגה גלישה ולאחר חריגה מ 2 גיגה גלישה המהירות יורדת מכוון שהטלפונים החכמים היום מאפשרים המון אופציות קיים במכשיר הסמסונג הגדרה של שימוש בנתונים זאת אומרת כל אפליקציה שמשתמשת בשירות אינטרנט נרשמת בכמות השימוש (מגה בייט )כל חודש בחודשו פחות מחודש שאני מרגיש שהגלישה לא עובדת כמו שצריך ופניתי לשרות הלקוחות ושם הוסבר לי שהשתמשתי ב 2.5 גיגה זאת אומרת חרגתי מהמסלול . אבל לפי ההגדרה של הטלפון בשימוש בנתונים מראה לי שהישתמשתי רק ב 1.23 גיגה מה שאומר שלא חרגתי מהחבילה עדיין ! ובכל זאת הורידו לי את המהירות גלישה ! שוחחת עם נציגת שירות והיא הסבירה לי שבמחשב מראה לה שכן חרגתי והסברתי לה שלפי ההגדרה בטלפון לא חרגתי ... היא אמרה שהיא תעביר את המידע הזה לגבי ההגדרה של שימוש בנתונים וביבדקו על מה מדובר ופה זה נגמר נישארתי אמצע החודש עם חבילת גלישה שלא זזה ובעצם אני משלם על מוצר שיקרי לחלוטין !!! מה עליי לעשות אשמח עם מישהו יוכל לעזור אפשר לקורא בברור שסמסנוג הוציא את האפשרות הזאת בכדי לעקוב אחר הגלישה http://www.mako.co.il/nexter-cellular/Article-b954db7ff43a731006.htm

עו"ד נבו למפל

שלום דודי בהחלט מקומם המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, פרט את השתלשלות העניינים ואת העובדה שידועה לך כמות השימוש בגלישה. צרף את האישור מהמכשיר למכתבך כאסמכתה. דרוש בנוסף פיצוי עבור העובדה שהגלישה נמוכה ופוגעת ליכולתך להשתמש במוצר שרכשת. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר