קניתי מכשיר lg g4 לא מהיבואן הרשמי,לצערי התרחשה אצלי במכשיר התקלה המפורסמת
קניתי מכשיר lg g4 בחנות סלולר בראשון לציון,לצערי קרתה לי התקלה של lg במכשרי הg4 ,נגשתי לחנות ובעל העסק הכחיש ואמר שלא ידוע לו על תקלה של lg ,ואמר שזה יתוקן,אני ממתין מעל לחודש ובעל העסק טוען שזה במעבדה והוא לא יודע אפילו מתי זה יחזור ,בפעם האחרונה שנגשתי אליו הצלחתי לקבל ממנו מכשיר חלופי נוקיה ישן שהוא בקושי עובד וזה קבלתי אחרי שהתעקשתי ,הוא התחיל לזלז בי והוא לא מעוניין לעדכן אותי,כשאני מגיע לחנות לברר הוא פונה ללקחות אחרים ולא מתייחס ,הכי מעצבן זה הוא התחיל להגיד לי שחבל שקנית את lg g4 היית קונה גלקסי,אני לא יודע מה לעשות ,הוא אינו מוכן להגיד לי תאריך משוערך שlg g4 יחזור מהמעבדה,ואני נשאר תלוי באוויר ללא מענה בלי נייד,איך אני יכול לפעול נגדו ??,תודה מראש לעוזרים
שלום רב, ככלל יש אחריות על ספק המוצר לתקן את התקלות תוך הזמן שנקבע בהסכם ובתעודת האחריות. המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החנות והעלה את טענותיך בכתב. ככל ולא תזכה לתגובה, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנה, וזאת בהתאם לבחינת זכויותיך. בהצלחה.