עיכוב בזמן תיקון מכשיר
הי, שמתי מכשיר בתיקון באחריות אצל סמסונג,החברה מתחייבת לעד 10 ימי עסקים אבל היה חסר חלק שצריך להחליף ומכיוון שהוא הגיע מחו"ל יצא שהמכשיר היה חודש וחצי בתיקון, אני מעונינת לתבוע,האם כדאי בבית דין לתביעות קטנות/ עורך דין?בנוסך מה גובה הפיצוי ההגיוני לדרוש?
שלום ככלל, חובה על ספק להחזיק אצלו חלקים המותאמים לציוד אותו הוא מוכר. ככל והובטח לך כי המכשיר ישהה במעבדה זמן מוגדר אולם בפועל הושאר ימים רבים לאחר מכן, אזי נראה כי הצדק איתך. ראשית, המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל החברה והעלי טענותיך, ככל ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון הגשת תביעה קטנה. בהצלחה.
שלום, קרה לי אירוע דומה. הציעו כפיצוי לבחור מטען לרכב או מטען ביתי. לא סביר לדעתי. נשמח לענות לגבי פיצוי הולם. תודה