מספר נסיונות כושלים לתיקון מכשיר LG G3 וגרימת נזק רב יותר מצד חברת רונלייט
ברשותי מכשיר LG G3 אשר נרכש לפני פחות משנתיים, כאשר יש לי אחריות עליו אשר מסתיימת בעוד פחות מחודש. המכשיר נשלח לתיקון מעבדה מספר פעמיים, בכל פעם נשארתי ללא מכשיר שבוע/שבועיים. מלבד לפעם האחרונה שהגיע טכנאי למקום עבודתי לתקן את המכשיר. בכל אחת מהפעמים המכשיר חזר עם תקלות נוספות והרבה יותר חמורות, בפעם האחרונה הוחלף לוח אם, בעיה אשר LG מודעים לקיומה מאחר ויש בלאי במכשיר זה. כאשר חזר מתיקון בפעם אחרונה כמעט שום פונקציה בטלפון לא עובדת, מבחינת תוכנה וחומרה יחדיו. פניתי לרונלייט אך הם טוענים ששוב צריך לשלוח לתיקון בפעם החמישית, הם מושכים את הזמן מאחר והאחריות שלי מסתיימת עוד כפחות מחודש. הנציגה טוענת שצריך לבדוק שוב את הנייד ולהבין מה הבעיה ולא מחליפים סתם ככה, אך אם בכל פעם שהמכשיר נשלח לתיקון זה נאמר, לא ניתן יהיה לצאת מהמעגל הזה ולכן הבעיה לא תעלם עד שכמובן יגידו לי שכבר אין לי האחריות. האם ניתן לתבוע את חברת רונלייט? בהתחשב בזה שהם יודעים שזהו בלאי של המכשיר אך לא עושים שום מאמץ אמיתי לטפל בבעיה.
שלום לאור הכתוב יתכן כי ביכולתך לפעול לביטול עסקה על פי חוק המכר. דהיינו שהמוצר שקנית אינו עומד בציפיותיך באשר לאיכות ופעילות הציוד. אך לדעתי רצוי לשלוח מכתב בדואר רשום אל החברה ולפרט את טענותיך בטרם פנייה אל בית המשפט. בהצלחה