לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ספיר

ביטול מספרים לא פעילים

ברשותנו היו שני מספרי טלפון שהשימוש בהם הופסק לפני כשלוש שנים ביקשנו מחברת פרטנר לבטל את המספרים של שני המכשירים החודש גילינו לתדהמתנו שיש לנו חיוב כספי על אחד המכשירים בכרטיס אשראי . לאחר בדיקה מעמיקה גילינו שאחד מהמספרים לא בוטל ובשלוש שנים שחלפו המספר חויב בכרטיס האשראי ללא שהגיעה איזשהו פירוט חשבוני כלשהו על המספר. התקשרנו לחברת פרטנר לביטול המנוי מחדש ולהחזר כספי אך הם טענו שרק מספר אחד בוטל וזה שלא נשלחו חשבוניות זאת בעיה שלנו ונאלץ להתמודד עם התשלומים שנגבו ואין אפשרות שיוחזרו. מה ניתן לעשות בנידון ?

עו"ד נבו למפל

שלום ספיר. ככלל יש להבדיל בין התשלום חודשי עבור מכשיר-ציוד -דרישת תשלום זה הינה תקינה(מלבד העובדה שלא עודכנת לגבי כך). לבין תשלום עבור תכניות ושימושים ביחס למנוי אשר נדרש כי יפסקו ולא נפסקו. במידה וטענותיך נוגעות לתכניות ושימושים, עליך להוכיח כי ביטלת את שני המנויים ולא רק אחד כפי שטוענת החברה. המלצתי כי לאחר שאת מצליחה להוכיח זאת, תפני אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ,פרטי את השתלשלות העניינים ודרשי פיצוי והחזר בהתאם לכתוב. לאחר מכן ובמידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לבדיקת טענותיך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר