בהמשך לשרשור "טיפול ארוך במיוחד (במסגרת האחריות)"
שלום, בהמשך להודעה בה שאלתי על טיפול ארוך במיוחד, הייתי מעוניין לדעת מה דעתך בעניין המשך התנהלות החברה: לאחר כחודש של "טיפול" הטלפון חזר עם תקלה אחרת. הייתי סבלני ונעניתי לבקשת המעבדה לקבל את המכשיר חזרה לתיקון נוסף אך גם בו התקלה שנוצרה על ידי המעבדה לא תוקנה לחלוטין. מבחינת החנות-הם מעוניינים אך ורק לנסות ולתקן שוב או כדבריהם "נתקן גם 10 פעמים אם צריך" אך אני מאסתי בלסמוך על שירותיהם ואינני מעוניין יותר בתיקונים אלא בתביעה לפיצוי על הזמן והכעס שבזבזתי עליהם במשך מעל חודש וחצי של טרטורים. האם יש עילה לתביעה?
שלום ככל והנסיבות מתאימות ניתן לדרוש קבלת מכשיר חדש וזאת על בסיס העובדה כי המכשיר שרכשת אינו תקין ואינו תואם לציפיותיך. ביכולתך לפנות לייעוץ משפטי לבחינת טענותיך וזכויותיך. בהצלחה