URID@PIONEER.CO.IL
רכשנו 2 סמארטפון גלקסי 4 לפני כחודש בערך באילת.לשניהם הופעה של " מוות פתאומי ".מכשיר אחד לפני שבוע נכבה ולא נדלק עוד בשיחה הראשונה עם השרות ולפני שראו את המכשיר והבינו מה הבעיה מסרה הנציגה בטלפון "ימסרו לך הצעת מחיר" שהסברתי עוד לא ראיתם את המכשיר על מה הצעת מחיר הבנתי שהמטרה לקחת כספים מהלקוח והאחריות שנתיים היא סתם כיסוי תחת שכל המטרה למשוך את הלקוח לקנות את המכשיר. המכשיר גלקסי 4 נקנה לפני פחות מחודש וקרס עקב התחממות יתר ,נקנה בקי.אס פי באילת המכשיר הגיע שלם ללא שריטה לשריות וחתמנו על הבדיקה של הנציג. החברה טוענת שהמכשיר שחור ולא נדלק אולי קיבל מכה.לא יכול להיות מכיוון שכל הזמן המכשיר עם מגן +מדבקה ובמידה והיה מקבל מכה היה סימן לשבר באיזה מקום המכשיר חדש. הצעת מחיר חברה 890 ש"ח במידה ולא אתקן המכשיר סתם ישכב ואפסיד 3000 ש"ח.\האינטרט מוצב בבעיות של הסנדרום מוות מכשיר גלקסי 3 האם לתקן ולאחר מכן לתבוע ,או לא לתקן ולתבוע??????????
שלום אורי בהחלט מקומם. ככלל, עליך להוכיח טענותיך בטרם פנייתך לערכאות משפטיות. דהיינו יש לקבל חו"ד באשר לליקויים במכשירים וכיצד הם נוצרו בטרם פניינה לבית המשפט. פנייה ללא הוכחת טענותיך מקטינה את סיכוייך לזכות בתיק. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את השתלשלות העניינים ודרוש תיקון/החלפת מכשיר/החזר כספי(לפי הבנתך) במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לפנות אל בית המשפט. בהצלחה