עם תום החבילה גולן טלקום העבירה אותי לחבילה יקרה יותר מבלי אישור שלי
שלום רב, אני בעלת 2 קווים בגולן טלקום, הייתי בחב' של שנתיים 29.9 למכשיר הראשון ו-19.9 למכשיר השני. לא נשלחו אלי חשבוניות נייר, לטענת החברה לבקשת אחי (שהחשבון היה על שמו ושולם מחשבונו). אחי איננו זוכר שביקש דבר כזה. כמו"כ לא ביקשנו מעולם הרשאה לחשבון באינטרנט כך שלא ראינו את החשבוניות שהגיעו לשם. מפעם לפעם, אחת לכמה חודשים אני עוברת על כל החיובים בחשבונות השונים, לתדהמתי אני מגלה שחוייבנו ב-79.9 על כל אחד מהמכשירים. לאחר בדיקה מתברר שאנו מחוייבים כך מספטמבר 2016. כאמור, לא עדכנו אותי, לא דיברו איתי ולא שלחו לי כלום. ביקשתי הרשאה לאתר ונכנסתי לאתר ואני רואה שאכן בחשבונית של יולי כתוב שהחבילה עומדת להשתנות, אני ואחי לא ראינו ולא עודכנו ע"כ. החברה איננה מוכנה לזכות אותי על החודשים הללו. אני יודעת שע"פ חוק עליהם לעדכן אותי 30-60 יום לפני תום החבילה, ואם ברצוני לשנות עלי לעדכנם. אולם באם לא נשלחו אלי חשבוניות ולא ניתן לי קוד לאתר ולא ראיתי את ההודעה הזו, האם הם מחוייבים לזכות אותי? תודה רבה מראש כיף שיש עם מי להתייעץ:)
שלום, ראשית, ככל והחברה פעלה בניגוד לנדרש, למשל אי מסירת עדכון לגבי סיום תכנית, יש בידכם זכיויות לטעון טענתיכם. לעניין החשבוניות, חשוב שיהיה בידכם תיעוד לפנייתכם לחברה לגבי החשבוניות/אי קבלתן. המלצתי הינה כי תפנו במכתב אל החברה, העלו במכתב את טענותיכם. בהצלחה עו"ד נבו למפל
נודע לי כי בעסקה שבה הצרכן משלם בהוראת קבע ( בבנק או בכרטיס אשראי) על העוסק לשלוח לצרכן חשבונית נייר לפחות אחת לשישה חודשים, ובה פירוט התשלומים שבוצעו בתקופה הנ"ל. העוסק יכול לשלוח חשבונית מרוכזת או העתק של שש החשבוניות האחרונות. העוסק רשאי לשלוח את החשבונית המרוכזת בדרך ממוחשבת רק אם הצרכן הסכים לכך מפורשות ומראש. שימו לב, חובה זו לא תחול אם הצרכן משלם מחיר אחיד שאינו תלוי בהיקף הצריכה או בהיקף השימוש בשירות. לא קיבלתי חשבונית נייר אחת לחצי שנה, האם החוק הנ"ל חל עלי?