לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עירית

תביעה נגד גולן טלקום

עשיתי מנוי בחברה על 2 קווים לפני שנתיים . כל חשבון 39 ש"ח לחודש. לא עקבתי אחרי החשבון וגם לא היה מה כי לא שלחו לי שום חשבונית. לפני חודש שמתי לב שגובים ממני 99 ש"ח לכל מנוי. התקשרתי אליהם בתביעה להסבר ופיצוי כספי . לטענתם המנוי היה לשנה בלבד ואוטמטית מתעדכן לאחר שנה ל- 99 ש"ח. טענתי היא- שלא קיבלתי מהם שום איזכור או סמס שעברה שנה והם על דעת עצמם העלו לי את הסכום החודשי , ללא טלפון ללא שום בקשה ועשו שימוש בפרטי האישור שלי ללא אישורי. לטענתם עוד- הייתי יכולה לעקוב על כך בחשבוניות אבל מנגד טענתי שלא היה לי מעקב על החשבוניות כי הם לא שלחו ורק היום בשיחת טלפון הם העבירו לי פריטי משתמש. האם יש עילה לתביעה??? במשך יותר משנה שילמתי 100 ש"ח ל-2 מנויים בדיעבד הייתי צריכה לשלם רק 40 ש"ח.הם מפילים עליי את האחריות ולא שלחו התראה עשו שימוש בכרטיס אשראי ללא אישור שלי. תודה מראש.

עו"ד נבו למפל

שלום ככלל, יש לעדכן את הצרכן בדבר שינוי חבילה ומובן כי יש לשלוח אליו חשבוניות. אולם אציין כי הזכות מתעצמת רק במידה ופונים אל החברה בטענה כי החשבוניות לא מתקבלות והפנייה לא עוזרת. המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל החברה, העלי טענותיך . ככלל חברת סלולר מחויבת לענות על מכתב שכזה. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר