חסימת אפשרות לניוד- גולן טלקום
בעת נסיון ניוד מספר מחברת גולן טלקום לחברת הוט מובייל, הודיעה לי הנציגה בהוט מובייל שאין באפשרותי לנייד את המספר שלי עד שלא אצור קשר עם גולן טלקום ואבקש לבטל את את "החסימה לניוד וקבלת הודעות תוכן". הגעתי לשירות הלקוחות של גולן, או יותר נכון, לשירות הצטרפות לקוחות חדשים, כי אף אחד לא ענה לי בשירות הלקוחות אחרי 12 דקות, ועוד פעם של 10 דקות לאחר מכן. נסיתי להסביר לנציגות של גולן על הבעיה שלי, והתרעתי להן שזה לא נראה לי חוקי לחסום למישהו את האפשרות להתנתק. הן הפצירו בי שהפשרות היחידה שיש להן היא להעביר אותי "ישירות" לשירות הלקוחות, משמע, חזרה להמתנה. במהלך ההמתנה השלישית שלי, אחרי 25 דקות בערך, התנתקה השיחה. גיליתי שנותקתי מגולן. בזמן שאני מחכה על הקו. וכעת גם אין לי קו כך שאיני יכול לבצע את תהליך הניוד (אין לי גם אינטרנט). אשמח לדעת אם יש לי עילה לתביעה, אם כן, איך אני יכול להוכיח את הדברים מאחר שאין לי הקלטות של השיחות. תודה
שלום יניב, לאור נסיבות המקרה שפירטת, עולה כי יש בידך זכויות, בין היתר לאור העובדה כי למעשה נותקת ללא ידיעתך וכן לאור קיומה של התניה בדבר חסימת ניוד. מאחר ולהבנתי כעת המנוי שלך אינו פועל, המלצתי הינה שתפעל מהר ככל הניתן להעלאת טענותיך בפני החברה. איני מכיר את מכלול פרטי המקרה ומשכך איני יכול להמליץ מעבר לכך לעניין מרכיבי המכתב. עו"ד נבו למפל מומחה בדיני סלולר