חיובים לא תקינים ואי החזרת זיכויים
שלום, ביצענו עסקת רכישה של 2 מכשירי טלפון מחברת פרטנר במעמד העסקה חילקנו ל36 תשלומים לאחר יומיים התקשרנו לבקש לשנות ולהקטין את פריסת התשלומים ל-12 לטענת הנציגים התיקון נעשה לאחר מס׳ ימי עסקים אך חייבו אותנו בסכומים לא נכונים הסכום החודשי שסגרו איתנו שיירד הוא 720 ש״ח (בחודש הראשון ירד תשלום אחד מהחלוקה של ה36 תשלומים ולאחר מכן חודשיים חוייבנו בסכום גבוהה יותר ממה שנקבע 900 ש״ח ) לאחר התנהלות טלפונית כמעט יומיומית במשך 4 חודשים , חייבו לי את כרטיס האשראי בללא בקשתי וללא ידיעתי בתשלום אחד ע״ס 17,500 ש״ח כאשר 2 המכשירים לא עוברים את ה-80000 שח יחד , לאחר שיחות חוזרות לטענתם זו היתה טעות פרעון כפול של העסקה כדי לפרוס אותה מחדש כן אחרי שכבר שילמתי 4 חודשים וטענו שביצעו את הפריסה החדשה ל12, זיכו את כרטיס האשראי ע״ס 17,300 שח משמע חסר 200 ש״ח ובנוסף לחודשים הקודמים ששילמתי יותר , היום סכום החיוב תוקן ל720 אך את הזיכוי עבור החיובים המיותרים טרם קיבלתי בכל שיחת טלפון שלי איתם כל נציג מבטיח אישית לטפל תוך 3 ימי עסקים להכניס זיכוי ועדיין כל 3 ימים אני מקבלת תשובה נוספת שהיתה טעות ובעוד 3 ימים הזיכוי ייכנס וכן הלאה וכן הלאה כבר הפסקתי לספור כמה פעמים , מה עליי לעשות?
שלום, השאלה נענתה.