רכישת מכשיר סלולר ואי עמידה בתנאים ובמחיר מצד פרטנר.
רכשתי מכשיר דרך נציג מכירות סלולרי, הובטח לי מחיר מסיים ופרטנר גם מודה בזה שהמחיר אושר. התבצעה עסקה והמכשיר הגיע אלי. כעבור יומיים הודיעו לי שהייתה טעות והמחיר שהובטח לי לא רלוונטי והציבו בפני 2 אופציות : או לבטל עסקה או לשלם את המחיר החדש שהם רוצים. אני אשמח לעזרה בנושא כי אני ממש לא מעוניין לבטל את העסקה ממספר בחינות.
שלום, על פי המפורט, איני משוכנע כי ניתן לחייב את החברה לקיים הסכם שמהווה מבחינתה טעות ביחוד לאור האופציות שהציע לך לבטלו. להבנתי, ההצעות שהוצעו לך נראות כהוגנות. לעניין הבחינות שבעיקבותן אינך רוצה לבטל את העסקה, לדעתי אילו צריכות להיות כבדות משקל בכדי שניתן יהיה לבחון אותן במישור המשפטי. בהצלחה