סלקום לא עומדת בתנאי ההסכם שאני חתומה עליו-אחריות תיקונים על גלקסי 3
שלום , ביוני 2012 הצטרפתי באמצעות המייל לחברת סלקום וגם קניתי מכשיר חדש אצלם (גלקסי 3) במסגרת תוכנית של בני משפחות תעשייה האוירית {הסכם גירסה 2011) בה נאמר שיש לי אחריות על המכשיר למשך 36 חודשים לאחר חצי שנה המכשיר התקלקל חברת סלקום קיבלה אותו לתיקון אך החזירה אותו וסרבה לתקן בטענה שצרבתי גירסה (דבר שמעולם לא עשיתי) פניתי ליבואן והוא טיפל בנושא הכרטיס החכם נשלח לקוריאה לבדיקה,תוצאות הבדיקה הראו שלא נצרבה שום גרסה היבואן סמסונג תיקנו את המכשיר ללא עלות והבטיחו שהאחריות תוחזר לסלקום . אך מבדיקה שערכתי לאחרונה :אין לי ביטוח תיקונים לפתע נציג של החברה אמר זו מדיניות החברה שלא מתקנים גלקסי לפתע בהסכם שאני חתומה עליו נאמר ששירות התיקונים לא כולל אייפון ומכשירי HTC בלבד מה עושים? הדס
שלום רב בהחלט מסתכל לאור הבנתי את שכתבת, קיימת לך אסמכתא בכתב לכך שיש אחריות לגלקסי. העובדה שנציג החברה טוען שאין אחריות נראת כחלשה לאור הכתוב. מאחר וכאמור יש לך אישור על כך בכתב. המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום אל החברה פרטי את השתלשלות העניינים ודרשי כי תהא אחריות למכשירך כפי שכתוב בהסכם. ביכולתך אף לדרוש סכום כלשהו כפיצוי עבור בדיקותיך ואבדן זמן. בהצלחה
תודה על התשובה אך האם ניתן לתבוע בבית דין לתביעות קטנות?
שלום הדס במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך אכן לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות להוכחת טענותיך. אציין כי במידה ותפני לבית המשפט לתביעות קטנות, הקפידי להוסיף אסמכתאות לטענותיך. בהצלחה