העדר שקיפות בביאור תנאי החבילה
צירפתי את עצמי ואת אשתי למסלול חדש בסלקום בצ׳ט עם נציגת שירות שסירבה להעביר אותי לנציג טלפוני באמתלה שהדבר אינו בגדר האפשר. מן התנאים שהציעה לי הבנתי שהמסלול כולו, שיחות, הודעות וגלישה בהיקף 50 ג"ב, עולה 30 ₪ לחודש בתנאי שכל מנוי רוכש שעון חכם, שעל עלותו הוא יקבל זיכוי בתנאי שיתמיד במסלול 3 שנים.כעבור זמן מועט הבחינה אשתי שסלקום גובה מאיתנו 218 ₪ בחודש. לשאלתנו, "הסבירו" לנו שדובר בהרחבת גלישה בלבד, ועל השיחות וההודעות הם גובים עוד 60 ₪ בחודש למנוי. את ה"הסבר" על ההפרש בין 180 השקלים שאנחנו אמורים לשלם, לכאורה, לפי התנאים ה"אמיתיים" ל-218 השקלים שאנחנו משלמים בפועל, אשתי, בעוונותיה, לא הצליחה להבין... העיון בצ׳ט עם נציגת השירות מראה שהייתי צריך להיות בקיא במינוח שהיא השתמשה בו כדי להבין על איזה עניין בכלל אני אמור לשאול את שאלת הבירור שבעוונותיי לא שאלתי, אבל למי שאינו מצוי בווקבולר הרלוונטי ההצעה נראתה כהצעה של מסלול שעלותו הכוללת 30 ₪ עם התחכמות שנועדת להשאיר אותנו במסלול זה, שהוא כדאי בסך הכול, למשך 3 שנים. שאלתי היא מה אפשר לעשות כדי לקבל את החבילה בתנאים שהוצעו לי או להזדכות על השעונים ולהיפטר מסלקום לשלום בלא שנהיה חייבים לשלם 25 ₪ בחודש על השעונים, כשנעזוב את המסלול לפני תום 3 שנים.
שלום, איני מכיר את כל נסיבות המקרה אולם מהנתונים שהעלת, ככל והדברים הוסברו לך באופן מטעה או שלא קיבלת את פירוט העסקה בכתב אזי נראה כי בידך זכויות לביטול העסקה. אולם ככל והדברים הוסברו לך באופן נכון וכן ככל וקיבלת את פירוט העסקה בכתב אזי נראה כי התנהלות החברה תקינה. משמע, ככל והצדק עימך, ביכולתך לשלוח מכתב אל החברה ולהעלות טענותיך. ככל ותגובת החברה אינה לשביעות רצונך ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה