תביעה יצוגית נגד חברת סלקום על כך שמנוי כשר לא זכאי להודעה על חריגה מהחבילה
"עקב שאני מנוי קו כשר איני זכאי לקבלת הודעה על חריגה בחיוג לחו"ל מהחבילה" כך נאמר לי בחברה, וחויבתי במצטבר סכום של 3000 ש"ח ורק אחרי 2 חודשים נתוודעתי לחריגה. (אני משתמש בכ 1000+ דקו' לחול וזאת באמצעות תוכנית בחברת הוט מובייל ב 10 ש"ח לחודש ללא הגבלה, וחוץ מזה אני מקבל בסלקום בו אני מנוי נייד רגיל כ 500 דקו' לחו"ל מתנה, אותו אני שומר למקרה שהוט מובייל לא פועל כתיקונו, אבל בחודשיים האחרונים קיבלתי חשבונית מסלקום על סך 1872 ש"ח בערך ועוד 970 ש"ח עקב חריגה מהחבילה זאת כשלא ידעתי שאני משתמש בכלל בחבילה, -יש לי קו תוכן קבוע שאני מתקשר אליו שרשום לי בפלאפון ובו יש את שתי הקידומות 017 של הוט מובייל ו 013 של סלקום, והברירת מחדל זה 017 של הוט מובייל וכנראה היה תקלה ולא ידעתי שאני מתקשר דרך סלקום) ונאמר לי שעקב שאני מנוי כשר אני לא זכאי לדעת שחרגתי מהחבילה, (אפילו שעל כל הדברים האחרים יש להם ינערכת קולית אוטמטית. הגם שבכלל לא ידעתי זאני משתמש איתו ורק אחרי חודשיים התוודעתי לחריגה ואז זה היה במחיר הנ"ל, אמרו לי שיש מספר *444 שמציג נתוני השתמשות אבל עד שדיברתי עם נציגת סלקום לא ידעתי מהתוכנית הזה
שלום יוסף, לאור הכתוב נראה כי שאלתך בהחלט ראויה להבחן במישור המשפטי. יש לבחון את המסמכים עצמם בכדי שניתן יהיה ניתן להסיק בדבר הפעולה המשפטית הנדרשת. נשמח לעמוד לרשותך, נבו למפל, עו"ד למפל, ניסקי ושות'-עורכי דין