האם סלקום מחוייבים לסמס כאשר מסתיים מסלול
סיום מסלול בסלקום ללא הודעה ללקוח - האם עילה לתביעה? נושא: שלום רב הצטרפתי למסלול לסלקום של 39 "שח לחודש כפול 3 מכשירים. בחודשים האחרונים לא קיבלתי את החשבונית בדואר ולא במייל. החודש שמתי לב בחיוב האשראי שמחייבים אותי מעל 300 ש"ח . התקשרתי לברר ונאמר לי שהמסלול הסתיים ושזה כתוב בחשבונית. אני לא קיבלתי הודעה על כך ולא קיבלתי את החשבוניות בדואר. שוחחתי איתם ונאמר לי שהייתי צריכה להתקשר ולהודיע שאני לא מקבלת חשבונית. ושזו בעיה שלי . האם יש כאן עילה לתביעה? מדובר ב300 ש"ח שלקחו ממני. אני חושבת שזה בטח קורה לכולם. הם לא שולחים חשבונית, לקוחות לא שמים לב עד שרואים חיוב מנופח ובינתיים מה אכפת להם - הם הרוויחו על חשבונך את כמה מאות השקלים שלהם. האם לתבוע? או שהצדק איתם ? תודה
שלום, לאור הכתוב לצערי נראה כי העבודה שלא קיבלת חשבוניות אולם לא העלת טענה זו בפני החברה אינה עומדת, על פניו, לזכותך. עו"ד נבו למפל