תשלום על מכשיר
לפני שנתיים וחצי עזבתי את חברת פרטנר לטובת פאלפון. ולפי הרפורמה החדשה אני מחוייבת לשלם עדין על המכשיר בחברת פרטנר ,כי טרם סיימתי לשלם עליו. חלפו להן השנתיים וחצי וקיבלתי מכתב מפרטנר כי התשלום על המכשיר לא שולם במלאו והם יגבו לי כל חודש 100 שקלים לשם השלמת תשלום מכשיר.לפי ההוכחות שלהם אכן התשלום הופסק עקב העברתי לחברת פאלפון ואני לא זוכרת אם סיימתי לשלם על המכשיר בחברת פרטנר . יש לציין שחברת פרטנר אמרו שזה עקב תקלה שלהם . כיום המכשיר שרכשתי אז פרטנר אינו שווה ערך למחירו כיום ובנוסף אני חושבת שזה לא הוגן כי אז היה ברשותי את היכולת לשלם וכיום לא. מה הדין לגבי העניין?
שלום תמר. לא כל כך הבנתי את שאלתך אולם ככלל, כי שאמרת, את הציוד יש להמשיך ולשלם עד תומו. כתבת שחברת הסלולר רוצה לגבות סכום הגבוה ב-100 ש"ח מהסכום שנגבה. לא הבנתי מדוע, אם מדובר בטעות של חברת הסלולר, אזי ביכולתך לטעון כי אינך מוכנה לקבל זאת וברצונך לפרוס בצורה שנקבעה. אולם אם הפסקת התשלום נבעה מבעיה של אי כיבוד תשלומים וכו' אזי לאור הבנתי נראה כי הצדק עם חברת הסלולר. בכל מקרה, העובדה שערכו של ציוד ירד במשך השנים אינה רלונטית. המלצתי הינה כי תפני בכמתב אל החברה, פרטי את טענותיך בכדי להגיע לעמק השווה. בהצלחה
התשלום הופסק בגלל תקלה במערכת שלהם למשך שנתיים.העיניין הוא שאם חוייבתי למשך ה36 חודשים הקרובים וחתמתי על כך הכוונה ל36 חודשים שאני אוכל לעמוד בהם מראש. ואילו היום אני סטונדטית ואין ביכולתי לשלם את הסכום הנדרש ,הדבר פשוט לא הוגן מפני שאז יכולתי לעמוד ולכן חתמתי.אני פשוט לא עקבתי ולא שמתי לב שהתשלום הופסק וגם הנציגה של החברה הנוכחית שאני נמצאת בה הבטיחה לשלם את הקנסות , אך זה לא רלוונטי כי אין לי הוכחה לכך.
שלום תמר, אומנם חתמת על 36 חודשים אולם לא בדקת את התשלומים החודשיים ובעצם, לאור הבנתי את הכתוב, לא שילמת חודשים בעבור המכשיר. המלצתי הינה כפי שכתבתי לפנות במכתב בדואר רשום. במכתב ביכולתך לפרט את טענותיך בכדי להגיע לעמק השווה. בהצלחה