האם מותר לחברת סלולר להתנהל כך?
שלום שמי יקיר לפני כחודש וחצי עברתי לחברת סלקום ומהר מאוד עזבתי אציין כי סוכם כי סכום החשבונית החודשים יעמוד עד 60 שח לחודש. את מחצית החודש הראשון קיבלתי גבייה של 22 ש"ח בהתאם לזמן שהייתי אצלהם באותו החודש. לתדהמתי החודש הנ"ל שבו גם התנתקתי מהם הגיע לי חיוב לחשבון הבנק של 196 ש"ח וכשביררתי אמרו לי שחיבו אותי על סים ב100 ש"ח ועל חשבונית בגובה של 109 ש"ח (לדבריהם זה גובה החשבונית "ללא הטבות" למרות שדבר זה לא נאמר לי בהתחלה, סוכם על 60 ש"ח לחודש). אשמח לעזרה, האם מותר להם לעשות כך?
שכחתי לציין שגם הגבייה של 100 ש"ח על כרטיס סים ניראת לי תמוהה, מדוע גם הם נזכרו בחודש השני לחייב על כך?
שלום יקיר לאור הכתוב במידה ולא נאמר לך במעמד הסיכום כי יש לשלם עבור הסים ועבור ההטבות אזי ככלל, לא ניתן לדרוש סכומים אלה בהפתעה ומבלי שהצרכן ידע עליהם במעמד ההסכם. המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל פניות הציבור של החברה, פרט את השתלשלות העניינים. ביכולתך לבקש כי הסכומים שנדרשו שלא בצדק יבוטלו. בהצלחה