לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אדי....

איחור באספקת כרטיס סים

ביום 24.12.2024 נציג חברת סלקום פנה אליי טלפונית והציע לי לעבור לקבלת שרותי סלולר לנייד ל- 3 קווים מחברת סלקום. לאחר שהסכמתי למחיר השירות הסלולרי לניידים, תיאם הנציג מועד למשלוח בין השעות 10-12 ליום 25.12.2024. ביום 25.12.2024 קיבלתי הודעת SMS עם מספר משלוח ושם השליח. המתנתי בסבלנות עד לשעה 11:40 ולא הגיע השליח. נכנסתי להודעת הSMS שם יש קישור למעקב אחר המשלוח וגיליתי הודעה בזאת הלשון: "לצערנו לא הצלחנו למסור את המשלוח, אנא פנה לסלקום לתיאום מחדש". יצרתי קשר טלפוני עם הנציג של חברת סלקום ושאלתי מדוע השליח לא הגיע עם הכרטיסי סים למשרדי. בנוסף, ביקשתי לקבל סיבה מדוע השליח לא הצליח למסור את המשלוח. נציג חברת סלקום לא סיפק סיבה לאי מסירת המשלוח והודיע לי כי השליח ידיע מחר. אני כמובן לא הסכמתי וכעסתי מאוד כי הרגשתי שמזלזלים בי האם אני זכאי לפיצוי בגין אי אספקת 3 כרטיסי סים? מה סכום הפיצוי? האם הפיצוי הוא עבור כל כרטיס סים בנפרד? בתודה מראש אדי

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר