חיוב שגוי בחשבון הטלפון
שלום ! אני הייתי מנוי בחברת סלולר על חבילה ללא הגבלה 99 ש"ח בחיוב החודשי ( 25/01/13 )ראיתי שחויבתי על 104 ש"ח בעיון בחשבונית אני רואה כי חויבתי על כל מיני שיחות שכביכול היו מחוץ לחבילה שוחחתי עם החברה היום הם אמרו שאכן יש טעות וחויבתי על שיחות שלא הייתי אמור לשלם ולכן יזכו אותי על הסכום דרשתי פיצוי הם אמרו שהם לא מפצים רק על החיוב השגוי כי היה תקלת מערכת אמרתי לה ויתכן שיש עוד לקוחות נפגעים היא הסבירה שזה מחובתו של הלקוח לעבור שאין טעויות בחשבונית. מה שלדעתי יתכן והחברה פועלת בשיטת מצליח כי הרי מי יתקשר בשביל 5 שקל מה כדאי לי לעשות ? תודה!
שלום יוסי לאור הכתוב נראה כי החברה אכן מקבלת טענותיך בגין חיוב של 5 שקלים. ביכולתך לבקש פיצוי אולם ככלל נדרש שיגרם נזק כלשהו בגינו ינתן פיצוי. המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את המקרה ודרוש פיצוי כלשהו המתאים למקרה. בהצלחה.