חיוב על קו לא בשימוש
שלום רב לבקשת דודתי המבוגרת ישבתי ובדקתי את כל חשבונותיה והוצאותיה, וכצפוי גיליתי חיובים מיותרים, כאשר ביניהם, הוראת קבע לזכות סלקום על סך 70 ש"ח בחודש. שאלתי אותה ממתי היא בכלל בסלקום (אין לה פלאפון בכלל) ואם היא יודעת מה המס' שלה. לאחר שהצלחתי לשכנע את סלקום לדבר איתי, הם רק הסכימו לומר שיש לה קו פעיל, שהם אף פעם לא קיבלו בקשת ניתוק, ושהקו פעיל משנת 2003. ביקשתי פרטים נוספים וחשבוניות והם אמרו שהם לא יכולים לשלוח אלא רק לבקשתה. שאלתי היא, מה עושים במצב כזה? האם הצדק עימם? בוודאי שאבטל את הקו, אך האם הכסף שנגבה ממנה כל השנים הללו על 0 שירות אבוד? אין שום חובה על עוסק לשלוח חשבונית או הודעה על גביית תשלום? אם לא הייתי מגלה זאת, היו מחייבים עוד את הילדים שלה... תודה רבה על כל עזרה שתבוא! פורום מעולה, שכבר עזר לי בעבר דרך תשובת שסיפקת לאחרים.
ערב טוב רועי ראשית תודה, שמח לעזור. בנוגע לשאלתך.יש לברר באופן מדוקדק את פרטי המקרה. לאחר בחינת המקרה יש לבדוק האם הקו אכן שייך לדודתך. מחד, קיימת אחריות לחברת הסלולר לעדכן בחשבוניות את מספר המנוי ואת התשלום בגינו, מאידך,גם הלקוח צריך לשים לב לגביית התשלומים לאורך השנים. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר. אם יכולתך לצרף את אישורה של דודתך כי הינך יכול לבדוק בשמה את פרטי החשבון עם חברת הסלולר, עדכן את חברת הסלולר אודות האישור. במכתב פרט את פרטי המקרה הידועים לך, ביכולתך לדרוש מסמכים נוספים לביאור טענותיך וטען טענותיך לפרטי המקרה. ביכולתך לבקש את התשלומים ששולמו שלא בצדק על פי בדיקתך. בהצלחה