ביטול עסקה - רכישת קו
שלום! רכשתי אתמול כרטיס סים בחברה סלולארית, השתמשתי בו שימוש מועט ובעקבות בעיות קליטה אני מעוניין לבטל את העסקה. רציתי לדעת מה הפרוצדורה והאם הם יכולים לגבות מחיר מלא על החודש או תשלום יחסי? תודה רבה ויום טוב
שלום לירן לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לטעון לביטול עסקה לאור בעיות קליטה וזאת בין היתר לאור חוק המכר, חוק החוזים. המלצתי הינה כי תפנה במהרה אל חברת הסלולר ותדרוש לבטל את העסקה לאור בעיות הקליטה. ביכולתך לטעון כי, במידה וכך הדבר, היו בעיות קליטה מהתחלה ולפיכך טענתך הינה לביטול עסקה ללא תשלום החלק היחסי. בהצלחה.
תודה! שבת שלום