חוסר התאמה בין מה שנאמר בע״פ לכתב
בסניף בת ים ישנו מוקד מכירה של פלאפון , מכיוון שבעלי רצה לעבור לחברת פלאפון ניגשנו למוקד , לאחר בירור של הנציג בתוכנית שבה אני נמצאת הסביר לי שאני משלמת בחודש 150 ש״ח ובתוספת של 50 ש״ח אוכל לשדרג את הפלאפון לפלאפון חדש . חזרתי אחרי מילותיו ושאלתי ״ האם אני אשלם רק 209.90 ? התשובה היתה כן ! הסכמתי . לאחר שבוע קיבלתי חשבונית על סך 279.9 התקשרתי לשרות הלקוחות והם צינו בפני שזהו הפרשה התוכנית הקודמת ובחודש הבא אני אשלם רק 210 ש״ח . התרצתי , באותו שבוע יצא לי להגיע במקרה לקניון ופגשתי שוב את הנציג הוא ציין בפני שאין בעיה התוכנית שלי מעודכנת על הסכום של 210 ש״ח ודהוי תהיה החשבונית הבאה , וזאת לאחר שבדק את החשבון שלי שוב . והפלא ופלא חודש אחרי אני מקבלת חשבונית על סכום של 399.90 רציתי לשרות הלקוחות ובידיהם התשובה את משלמת על מכשיר. קודם , מה שלא צוין בזמן השידרוג! לא האמנתי ניגשתי לבת ים והנציג מציין בפני בכזו טבעיות כן ברור שאת תשלמי גם על המכשיר הקודם , בנוסף מנהלת הדוכן ציינה בפני שהם לא יכולים לראות חיובים קודמים ולכן אין הם מודעים לכך . הגשתי תלונה לנציגות הציבור וקיבלתי תשובה מפלאפון על כל מיני דרכים לשנות לי את המסלול ל 70 ש״ח במקום 80 , מקומם . אני רוצה להגיש טביעה מה באפשרותי לעשות ? תודה לכם
שלום ענת לאור הכתוב אכן מקומם. ככלל, קיים קושי להוכיח טענה בעל פה במידה וקיים מסמך סותר בכתב. יחד עם זאת, במידה והינך זוכרת את מכלול הפרטים הנוגעים לנסיבות המקרה באופן פרטני. ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות ולהעלות את טענותיך. בהצלחה.