חיובים לא הוגנים של סלקום
שלום רב! אני עובדת בסוכנות היהודית זו השנה השלישית ויש לי קו טלפון במסלול עסקי של הסוכנות כשבסופו של חודש אני משלמת את החשבון . המכשיר שלי שקיבלתי מהסוכנות היה תקול והתעייפתי מלתקנו ולכן רכשתי מכשיר באופו אישי ממשווק מורשה בארץ (מכשיר בעברית) , המכשיר החדש דרש כרטיס מיקרו סים , פניתי למרכז שירות לקוחות בקרית גת ושם נציגת השרות חתכה לי את כרטיס הסים כך שיתאים למכשיר. המשכתי להשתמש בקו של הסוכנות במכשיר שלי ( מה שעושים הרבה אצלנו כולל המנהלת שלי והמנהלת האזורית) במהלך חודש ינואר הופ]תעתי לגלות שהחשבון העדכני שלי קופץ באופן לא הגיוני, פניתי לשרות הלקוחות ולאחר בירורים רבים מתברר שהחיובים הגבוהים הם על הודעות טקסט שכביכול שלחתי לטלפון נייח בסין. הסברתי שאין לי מושג במה מדובר ובכלל הקו שלי חסום לחו"ל , לאחר פניות לאשת הקשר ולאחר בירורים מול מוקד טכני חול ועוד סלקום טוענים שאכן הם מבינים שלא מדובר בהודעות טקסט שאני שלחתי אך מבחינתם יצאו מסרונים מהמכשיר לחול וזו לא בעיה שלהם מאחר והשתמשתי במכשיר אישי, הסברתי שההודעות יצאו מהקו שהרי אני מקבלת חשבוונית על הקו ולא על המכשיר , והסים אמור להישאר בהגדרותיו לא משנה באיזה מכשיר. אך בסלקום טועינים שמכשיר כנראה שינה לסים את ההגדרות.... שאלתי טכנאים שונים שאמרו לי שהדבר אינו אפשרי שמכשיר ישנה לסים את ההגדרות, וכמו"כ טענתי שאיש לא אמר לנו שאסור לשים את כרטיס הסים במכשיר אחר , ובנוסף החשבונית היא על הקו ולא על המכשיר והקו שלי חסום לחול אז איך אפשר לחייב אותי על הודעות שלטענת סלקום יצאו מהמכשיר?? ועוד לנייח בחול?? אך ללא הועיל סלקום אומנם מודים שלא אני שלחתי את ההודעות וכי לא מדובר בהודעות טקסט רגילות אך עדיין מתעקשים לחייב אותי. מה כדאי לי לעשות?? תודה רבה!
שלום אפרת לאור הכתוב נראה, על פניו, כי אכן קיימת אי בהירות לגבי דרישת התשלום. המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של חברת הסלולר, פרטי את השתלשלות העניינים באופן מדוייק ככל האפשר,במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ניתן לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.