השבתת פלפון
רכשתי לבתי דרך אורנג' לפני 4 חודשים פלפון גלקסי 3 ביום שישי האחרון נערך בפלפון באופן אוטומטי שינוי/ עדכון גרסה. לאחר פעולה זאת לא ניתן היה לקבל שיחות או להתקשר ההודעה שהופיעה היא שיחות חירום בלבד . ביום שישי התקשרנו לתמיכה והם אמרו כי מבחינתם הכל תקין בקו ואינם יודעים מה התקלה ואמרו לנו לגשת לנקודת שירות . ביום ראשון נמסר הפלפון למעבדה ביום שלישי הפלפון הוחזר ונאמר כי הפלפון מושבת בעקבות ירידת/ עדכון תוכנה. רציתי לדעת האם עליי לספוג תקלה זאת או שהחברה מחוייבת להחליף לי את הפלפון כי לא אני ביצעתי את הפעולה והתקלה שנגרמה- יש עדיין אחריות יצרן. אורנג' טוענת כי אין מה לעשות ואני צריכה לספוג את הנזק . האם יש לי סיבה לתבוע במידה ולא אקבל מכשיר חדש. אודה על תשובה במהירות רוצה לדעת מה לעשות כיצד לפעול?
שלום אביבה לאור הכתוב במידה ואכן השבתת המכשיר נובעת מעדכון גרסה שביצעה חברת הסלולר יתכן ואכן ביכולתך לבקש פיצוי את החלפת מכשירך. המלצתי הינה כי ראשית תפני לחברת הסלולר במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ותפרטי במכתב את פרטי המקרה באופן מפורט. בהצלחה