גלקסי 3 קרס חודש וחציה אחרי רכישה מיבואן ראשי של סמסונג
שלום, קניתי לילדיי 2 מכשירי גלקסי 3 בסוף דצמבר. רכשתי אותם מסאני, היבואן הראשי של סמסונג, עם אחריות לשנתיים. לפני כן לאחד הילדים שלי היה אותו מכשיר שקרס תוך לילה בגלל התקלה הידועה בשם "מוות פתאוני". זה קרה 15 חודשים אחרי הרכישה באופיס דיפו. ביטוח היצרן היה אז לשנה. לך היום תחפש אופיס דיפו! בסאני התנערו מאחריות למכשיר שנקנה מיבואן אחר. לאחר התלבטות לא קלה (הדומה לבחירה בין HOT ל-YES) החלטנו שוב לקנות גלקסי 3, שכן בחנות הבטיחו שהתקלה טופלה ע"י סמסונג ולא תחזור במכשירים חדשים. הבת שלי שקיבלה את המכשיר החדש בדצמבר, ליום ההולדת ה- 18 שלה, מלכתחילה התלוננה שמשהו לא בסדר במכשיר ושכל הזמן זה יותר ויותר גרוע. עד שבתחילת פברואר הגענו לתחנה של סאני בראשון לציון. אחרי בדיקת המכשיר (שאז עבד אבל לא תמיד המסך הגיב לנגיעה) הנציג מסר כי הבעיה נובעת מגרסה ישנה במכשיר. אחרי חצי שעה שבנו וקיבלנו את המכשיר בחזרה. אולם הוא כבר לא נדלק בכלל. המכשיר עבר למעבדה. בשיחה טלפונית שהחלה מהצעת מחיר (!!!) אמרו לי שיש קורוזיה בטלפון. החברה מתנערת מאחריות. ייתכנו כל מני אפשרויות: א) המכשיר לא היה תקין בעת הקניה (אולי גם מכרו לנו מכשיר שהוחזר אחרי תקלות), ב) מוות פתאומי, ג) מישהו בחנות או במעבדה שפך מים על המכשיר - בטעות או בזדון כדי לחסוך הוצאות לחברה, ד) מישהו שטיפל במכשיר החליף בו חלקים לפגומים, ה) עשרות סיבות אחרות. רק דבר אחד בלתי אפשרי - הטלפון לא היה במגע עם מים באותה תקופה שהיה ברשותנו. מה עושים? ראיתי את תשובתך לפניה "תביעה נגד סמסונג", אך אני לא רואה תשובות קודמות. תודה
שלום אלכסנדרה לאור הכתוב איני מבין את הסיבה שבעטיה החברה אינה מכירה באחריות. המלצתי הינה כי תפני אל החברה במכתב בדואר רשום ודרשי לקבל הסבר מפורט והסיבות באשר לאי הכרה באחריות החברה. כמו כן ביכולתך לבקש אסמכתא באשר לקורוזיה הנטענת. לאחר תגובת החברה ובמידה ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט. בהצלחה.