איחור באספקה של מיטה ומזרן
הזמנתי מיטה זוגית ומזרן בתנאי ההזמנה נכתב שאספקה תוך 21 ימי עסקים לאחר שחלף חודש ימים פניתי לחברה והם טענו שהספק אזל לו הסוג מיטה ואני אצטרך להמתין עוד 60 יום והם יספקו לי את המיטה, הם מאפשרים לי לבטל את העסקה. אני מעוניין במיטה שהזמנתי בשל כך שהמחיר ממש נמוך מאוד וגם אם אזמין מיטה אחרת אצטרך להמתין בערך חודש וחצי לפחות. אני מאוד מאוכזב אילו הייתי יודע שיעבדו עלי בזמן האספקה לא הייתי מזמין אצל החברה הזאת . מה ניתן כעת לעשות הם ממש מתעלמים ממני ואומרים לי תמתין חודשיים נוספים .
ההצעה לבטל את ההזמנה הוגנת במידה מסוימת, אולם ניתן להבין גם את הנזקים שלכאורה נגרמו לך כתוצאה מן ההתנהלות. יתכן שיש מקום לקבלת ייעוץ פרטני בצירוף מסמכים. בברכה, אסף פלג עו"ד 054-5829265