מוצר בקניה אינטרנטית שלא סופק בזמן
הזמנתי מוצר עזר לגמילת תינוקות עם שירות משלוחים לסניף הדואר. לאחר מס' ימים ביקשו שאבוא לאסוף מהחנות.העמדתי אותם על טעותם ושינו את ההזמנה הודיעו שהמוצר יגיע תוך מס' ימים, אך לאחר שבוע שוב קיבלתי הודעה לבוא לאסוף את המוצר מהחנות, שוב העמדתי אותם על טעותם ואמרו שישלחו עם שליח תוך יומיים עברו כבר שישה ימים והמוצר לא הגיע.למותר לציין את עוגמת הנפש של תינוקת שלא מפסיקה לפספס וכ' כשאני כבר שלושה שבועות בטוחה שהיום זה מגיע...מה אוכל לעשות כדי לקבל פיצוי הולם?
שלום רב, על פניו יתכן וקיימת אפשרות לנקיטה בפעולות, בכפוף לנסיבות המקרה. ניתן להתייעץ עמי בטל' הבא. בברכה, אסף פלג, עו"ד 054-5829265