לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבי

מסמכים מביטוח לאומי לאחר הגשת תביעה לדמי אבטלה

הגשתי בקשה לאבטלה בביטוח לאומי , הגשתי את הטפסים שדרשו (מכתב פיטורין, 10 תלושי משכורת וטופס פרטים שממלאים באתר ) , כעבור שבוע אני מקבל מכתב מהם שמחזיר לי את כל מה שהגשתי והם אומרים שחסר מסמך ודורשים "אישור המעסיק על תקופת אי מתן הודעה מוקדמת" , הלכתי להנהלת חשבונות וביקשתי את האישור והם לא יודעים במה מדובר , הייחי בביטוח לאומי וגם הם לא ידעו להסביר , כרגע תקוע ולא יודע מה לעשות , אולי תוכלו לומר לי באיזה אישור/טופס מדובר

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דמי אבטלה