משפטי– זאפ
משפטיפורומיםאנטנות סלולריותהאם לתבוע את חברת ביטוח הסלולר?

מנהלי הפורום

עו"ד נבו למפל

עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף בלמפל ושות'-עורכי דין, המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל תואר ראשון במשפטים LL.B, בעל תואר שני במשפט מסחרי - LL.M מטעם אוניברסיטת בר אילן. במסגרת התמחותו התמקד בתחום התביעות הסלולריות. לאורך השנים הפך למומחה בתחום וכיום ניסיונו בדיני סלולר הינו רב ומגוון. עו"ד למפל חבר בוועדת תקשורת ובוועדת משפט בינלאומי של לשכת עורכי הדין.

חזרה לפורום

האם לתבוע את חברת ביטוח הסלולר?

אור
אורנית

היי, רכשתי טלפון סלולרי דרך האינטרנט (חברה ידועה) וביטוח תיקונים בנפרד. לאחר 4 חודשים בלבד, הטלפון לא נדלק יותר. לא ידעתי על זכויותיי במסגרת אחריות יצרן ושלחתי לתיקון במעבדה דרך הביטוח. שם פתחו את הטלפון, אך לא תיקנו אותו (בטענה שהמס' הסידורי הפנימי שאמור להוכיח שהטלפון אכן שלי נעלם, דבר שלטענתם קורה כשהטלפון סופג זעזועים) והיפנו אותי חסרה לחברה ממנה רכשתי. כמובן שזו טענה שמכיוון שהנייד נפתח במעבדה אחרת שלא שלהם, אחריות היצרן לא תקפה (וגם שממילא לא הייתה תקפה כי אין את המס' בסידורי). השאלה שלי: האם לתבוע את חברת הביטוח? על כך שפתחה את המכשיר ולא שאלה אותי לפני כן כמה זמן הוא ברשותי, אם רק היו בודקים כמה זמן המכשיר אצלי ומפנים אותי מלכתחילה לספק, ייתכן והיה לי מכשיר שפועל. יש לציין כי הספק מפרסם בעמוד הראשי שלו את שירות התיקונים ולכן פניתי אליהם לפני כן (וחלילה לא בכוונה כפי שהספק טוען). האם יש מקום לתבוע גם את הספק?

RE:
עו"ד נבו למפל
עו"ד נבו למפל

שלום רב ככלל קיימת אחריות גם ללקוח לדעת בדבר אחריות התקפה אליו, כדוגמת היצרן או החברה. המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל הצדדים הרלוונטים שציינת ופרטי את נסיבות המקרה במטרה להגיע לעמק השווה. בהצלחה.