דרישת חיוב של סלקום לאדם שאינו לקוח
לפני כ3 שנים, עוד כשהיו נשואים, פנתה אשתו של ידידי לחברת סלקום, והתקשרה עימם בהסכם לנייד וקו. יצוין, כי הקו היה על שמה והיא בלבד התקשרה עימם. ידידי, שהיה באותה עת בעלה, נתן לה את הכרטיס אשראי שלו לצורך תשלום חשבונות הסלולר. לאחר שאלה התגרשו. הגרושה ירדה מן הארץ. כעבור שנתיים, פנו אליו, טלפונית, נציגי סלקום, בטענה כי עומד ע"ש גרושתו חוב. ידידי הסביר כי החוב אינו שלו, היות וגרושתו התקשרה עימם בהסכם ולא הוא, ולו אין שום קשר ורצון להיות בסלקום. לאחר שתי פניות, ידידי לא שמע מחברת סלקום, עד להיום, שבו קיבל מכתב מעו"ד של סלקום בו הוא נדרש לשלם חוב של גרושתו, בטענה כי הוא הלקוח, טענה שאינה נכונה, הוא מעולם לא חתם ולא התקשר איתם בהסכם, מלבד העובדה שהוא נתן לגרושתו, בזמן שהיו נשואים, את פרטי האשראי שלו, עבור תשלום של חשבונות קו הסלולר. מה עליו לעשות?
שלום רב, ככלל,לעיתים ניתן לייחס למנוי הן את בעל המנוי והן את בעל אמצעי התשלום. המלצתי הינה שיפנה אל משרד עו"ד ששלח לו את המכתב במכתב בדאור רשום עם אישור מסירה ויפרט את מכלול נסיבות המקרה לאור הכתוב לעיל. בהצלחה.
שאלות נפוצות:
עלאא סאבק
שמואל כהן
יעל כהן
עובדת מוטרדת
אביגיל ספירו