קו נוסף באורנג' שלא פעיל שאני משלמת
היי רציתי להתייעץ מה ניתן לעשות לאחר שחברת אורנג מסברת לזכות אותי בספטמבר 2014 רכשתי קו נוסף ואני בדצמבר 2014 התקשרתי לנתק כיוון והכרטיס לא פעיל ואין לי צורך הנציגה תיעדה שביקשתי הקפאה 3 חודשים לאחר בקשה שיאתרו את השיחה, נאמר לי שלא מצאו את השיחות ולא הכל מוקלט אני אשלח מכתב לתלונות הציבור, אבל האם מבחינה משפטיץ אני יכולה לקבל החזר גם שהקו לא היה בשימוש מעל שנה ?
שלום רב, זה אינו הפורום המתאים, הפורום המתאים הינו פורום תביעות סלולר. יחד עם זאת, לשאלתך, במידה והתרעת בדבר גבייה של הקו, יתכן כי יש לך זכויות טענה כנגד חברת הסלולר. כמו כן לכל טענה נדרשת אסמכתא כלשהי שתבסס אותה. במידה ונאמר לך שאין את ההקלטה אזי נסי להיזכר בפרטי השיחה(תאריך/שם הנציג וכו,). המלצתי הינה כי תפני במכתב אל חברת הסלולר והעלי טענותיך והאסמכתאות. בהצלחה בהצלחה
שאלות נפוצות:
עלאא סאבק
שמואל כהן
יעל כהן
עובדת מוטרדת
אביגיל ספירו