לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ולדימיר

שלל בעיות בהעברת חשבון

שלום רב, בסוף חודש אפריל החלחטתי לעבור מבנק פועלים לאגוד. מילאתי את כל המסמכים והתבקשתי להביא מסמכים נוספים. הבאתי את המסמכים הנותרים לאחר מספר ימים. הובטח לי שעד חודש ימים החשבון יועבר, ושאין שום בעיה שמשכורת הבאה מעבודתי תועבר כבר לחשבון החדש. עברו כחודשיים, ובעוד כמה ימים המשכורת השניה כבר תעבור לחשבון החדש שבבנק האגוד. הבעיה היא, שבבנק הקודם שלי, פועלים, החשבון עדיין קיים ופעיל. כלומר, כל התשלומים שלי מתבצעים בחשבון הקודם, שאליו לא נכנסת המשכורת, ושכמובן כבר מזמן במינוס. להלן כל הלקויות של הבנק: 1. החשבון לא הועבר במלואו עד היום הזה למרות הבטחת הבנק להעבירו תוך חודש ימים. 2. ניגשתי לסניף, והנציגה שטיפלה בי בפתיחת החשבון הופתעה מכך שמסרתי את המסמכים שהתבקשתי למסור (מחדל שלה), והבטיחה לטפל בבעיה. (לפני שבועים). 3. משראיתי שלא מטפלים בבעייתי, לאחר מספר ימים התקשרתי התלוננתי על כך לשירות הלקוחות הטלפוני של בנק אגוד, הבטיחו להעביר את הפניה ולחזור אלי, אך לא חזרו. 4. לאחר עוד מספר ימים התקשרתי שוב פעם. הפעם חזרה אלי מנהל הסניף, בהתחלה ניסתה לתרץ בכך שיש לי הוראות קבע וכו, אך כשנתתי לה להבין את חומרת המצב, היא ישר שינתה את הטון והבטיחה בהקדם האפשרי לטפל בבעיה. זה היה לפני קצת יותר משבוע. אני כבר לא יודע למי להתלונן. יש לי פלוס גדול בחשבון החדש שאין לי אליו גישה, וכל ההוצאות שלי מנוהלות בחשבון הישן שנמצא במינוס ענק. אנא עזרו לי להחליט את הצעד הבא שלי על מנת לטפל בבעיה בהקדם האפשרי ולתבוע את מי שצריך (אם יש עילה לתביעה). בתודה, ולדימיר.

עו"ד ונוטריון גולן גדליה

שלום רב, ניתן לפנות למנהל הסניף בע"פ ובכתב לשם תיקון הטעון תיקון וכן לבצע העברות בנקאיות לשם כיסוי המינוס ועל מנת לצמצם הנזקים. במידה והחשבון חויב בגין עמלות וריביות מיותרות, ניתן להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. ככל ופניותך לא יעזרו, ניתן להגיש תביעה לשם מתן צו עשה. בהצלחה, עו"ד ונוטריון גולן גדליה, מנהל הפורום טל': 03-9440550

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות בנקים