דיני אינטרנט בעבודה - שמירת או מחיקת מידע בתיבת אינטרנט בעבודה
האם שמירת כל המידע בתיבת אינטרנט במסגרת עבודה כל עוד העובד לא עזב או גם לאחר מכן היא חובה? או שמותר לו למחוק את התיבה? כולל כל מה שנמצאה בה.
עידן שלום, בעיקרון, כל עוד מדובר בתיבה מקצועית ובמידע מקצועי, החומר שייך למעביד ולפיכך כל טיפול במידע צריך להתבצע בתיאום עם המעביד. * האמור באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. בברכה,